04 июля 2007 13:43 | ||
Дерева і виробничий травматизм | ||
|
||
Автомобіль,
який належав заводові, потрапив у піщану бурю. Дерева на обочині дороги не
витримували шквального вітру, падали. Одне з них впало на автомобіль. Як
наслідок нещасний випадок зі смертельним наслідком. Виробничий травматизм хоч
стався і не на самому виробництві. Неможливо стверджувати, що керівництвом
заводу не проводиться робота з охорони праці, але як вгадати котре з дерев
впаде саме сьогодні. Випадок неординарний. Та чи такий вже не передбачуваний? Поглянемо
на ситуацію з іншого боку. Вздовж кожної дороги чи то державна магістральна, чи
польова є зелені насадження. Вони приносять багато користі – збагачують повітря
киснем, затримують сніг на полях, але можуть, як виявилося, принести і багато
лиха. За новими Державними будівельними нормами України 2000 року насадження повинні знаходитись
на відстані від 9 до 14 метрів від дороги, за європейськими правилами не менше
15 метрів. В реальності ми бачимо відстань від 2 до 5 метрів. Але коли прокладались дороги насадження велось відповідно до чинних на той
момент норм. То як бути зараз? Не
вихід вирізати одразу всі дерева вздовж доріг, та колись це доведеться робити.
Кожне дерево має свій вік, і в залежності від віку є більш чи менш
небезпечним.. До обов’язків дорожньої служби входить не тільки ремонт покриття,
а й обновлення насаджень обабіч доріг. Справедливо зауважимо, сухі дерева на
узбіччі шосе зустрічаються не так часто, проте є дерева, хоч і не сухі, але
старі, ненадійні, через них найчастіше складаються небезпечні ситуації. Вони не
витримують вітру, грози та інших природних явищ. Не
правильно вважати, що придорожні насадження проблема тільки дорожньої служби. Вирубка навіть одного
дерева – складна процедура, для цього потрібен дозвіл Комісії з питань екології
та узгодження з організаціями по охороні навколишнього середовища. Це все
займає дуже багато часу, що є найбільшим недоліком. Можливо багато трагедій
можна було б уникнути, якби вищезгадані інстанції діяли більш оперативно, адже
дерево може впасти так і “не дочекавшись” висновку комісії. В країні діють
організації, які також могли б сприяти вирішенню цієї проблеми. Це “Товариство
Зелених”, “Зелентрест” та інші. Вони займаються збереженням природи і,
звичайно, будуть проти масового знищення придорожніх насаджень, але ж не проти
оновлення цих самих насаджень, тільки вже у відповідності до нових Державних
будівельних норм. До речі, зараз, як повідомляє Облавтодор, насадження ведеться відповідно до прийнятих норм на відстані не менше 9
метрів від проїжджої частини. Такі
спільні дії допоможуть не тільки вивести наші дороги до європейського
рівня, а й, що найголовніше, уникнути трагедій, не важливо чи це виробничий
травматизм, чи побутовий, чи дорожньо-транспортна пригода. Прес-служба ТУ Держгірпромнагляду по
Миколаївській області, Жупанова Н.О. |
Автор: Business-News
Похожие новости
- 4 случая производственного травматизма со смертельным исходом произошло на предприятиях Николаева за 9 месяцев 2011г.
- Проезд в николаевских маршрутках подорожает на 0,25 грн. с 10 октября 2011г.
- ГАИ в Николаевской области начала проверку готовности дорог к зиме
- ЧП «Автошляхбуд-САА» отремонтировало объездную дорогу в Корабельном районе Николаева за 4 млн. грн.
- 3 организации претендуют на закупку работ по ремонту объездной дороги в Корабельном районе Николаева
- ООО «Сталепромышленная компания» стало владельцем контрольного пакета акций «Николаевского областного предприятия автобусных станций»
- Объездную дорогу в Октябрьском, возможно, начнут ремонтировать в конце сентября 2011г.
- Н.Круглов рассказал делегации из Китая о возможности покупки аэропорта «Николаев»
- Дорожники ликвидировали только 91,4 тыс. кв. м ям в Николаевской области
- Движение автотранспорта по автодороге Николаев-Новый Буг будет закрыто в апреле из-за ремонтных работ