16 апреля 2007 11:08 | |||||
В Одесі представлені можливості українського ГСХ „Дунай-Чорне море” | |||||
|
|||||
За
висновками міжнародних та національних фахівців, найбільш оптимальний маршрут
товарообміну між сходом та заходом пролягає по водним шляхам VІІ–го міжнародного (дунайського) транспортного
коридору, Чорного і Азовського морів, Волого-Донського
каналу, Каспійського моря та річки Волга. Це дає можливість збільшити вантажні
перевезення сировинно-промислових товарів між країнами об’єднаної Європи та Росії,
Казахстану, Ірану, Азербайджану, тощо. Україна з ії найвищим у Європі коефіцієнтом
транзитності має реальну можливість отримати значні політичні та економічні дивіденди,
створюючи по цьому маршруту відповідні об’єкти
транспортних інфраструктур. Одним з головних об’єктів є український ГСХ «Дунай
– Чорне море». Відкриваючи конференцію, заступник директора Держдепартаменту морського та
річкового транспорту Віктор Сударєв привітав учасників зустрічі від імені
керівництва галузі та висловив побажання щодо плідної праці з вирішення питань
збільшення товарообміну по українському ГСХ. Також з привітальним словом
виступив начальник Держфлотінспекції Олександр Щіпцов, який зазначив, що
проведена плідна робота з перевірки забезпечення безпеки судноплавства від
кордону України з Румунією до Директор ДП „Дельта-лоцман” Віктор Бездольного ознайомив
присутніх з тим, що зроблено підприємством на виконання плану заходів затверджених
Міністерством транспорту та зв’язку. В результаті цих робіт, проведених в четвертому кварталі минулого року і в
першому кварталі нинішнього, в важкий осінньо-весняний період вдалось зробити
спочатку технологічну, а потім - навігаційну проріз. Це дає можливість 27
квітня 2007 року відкрити судноплавство на українській ділянці р.Дунай.
Планується, що впродовж тижня судноплавство здійснюватиметься в
експериментальному режимі, після чого за встановленими правилами у Повідомленнях
мореплавців буде оголошено про відкриття міжнародного судноплавства
по українській частині дельти р. Дунай. Ми впевнені, підкреслив Віктор Володимирович, що
цього разу Україна виконає свої зобов’язання, а ринок перевезень активно
відреагує на нові можливості, отже ГСХ Дунай-Чорне море матиме високу конкурентоспроможність, враховуючи умови ефективного та безпечного
проходу, а також привабливість ставок для транзитних і імпортних вантажів. Заступник директора ДП „Дельта-лоцман” Петро
Суворов, оцінюючи прогнози вантажопотоків на першому етапі з осадкою 5м. та на
повний розвиток (7,2м.), відмітив: „При осадке судов Система управління безпекою руху суден на
українському водному шляху відповідає
міжнародним вимогам та стандартам Євросоюзу та іншим міжнародним нормам. Як
працюватиме ця система учасникам конференції детально розповіли заступник
директора ДП „Дельта-лоцман” Сергій Канарш. Заступник начальника СРРС „Дельта-лоцман”
Олексій Коритов проінформував учасників
конференції про річкову інформаційну систему (РІС), яка впроваджується з метою
ефективного та безпечного проходження вантажів на внутрішніх водних шляхах у
відповідності до стандартів прийнятих у ЕС. Представник Держгідрографії України
Ковтанюк В.В. доповів про повну готовність навігаційного обладнання для
забезпечення безпечного проходу суден з урахуванням міжнародних норм. Представники морського та річкового бізнесу
підтримали дії Уряду та Мінтрансзв’язку щодо відновлення судноплавства у
сполучені ріка-море на українській ділянці дельти Дунаю та висловили свою
готовність підключитись до роботи для оптимізації логістичних схем для
перевезення вантажів саме через український варіант суднового ходу, котрий є
найбільш комерційно привабливий по відношенню до інших варіантів. Учасники конференції – представники транспортних
підприємств підтримали необхідність скорішого вводу в експлуатацію українського
суднового ходу та виразили впевненість, що Уряд України створить сприятливі
умови для того щоб цей судновий хід був
розбудований та став найбільш
привабливим для вітчизняних і зарубіжних перевізників. |
Автор: Business-News
Похожие новости
- Главный конструктор "корвета" Сергей Кривко получил памятный знак "За содействие ВМС Украины"
- ЧСЗ построил полностью укомплектованный траулер «Генерал Трошев»
- Николаевская транспортная прокуратура выявила нарушения при перевозках пассажиров маломерными судами в Очакове
- Водолазная станция «Днепро-Бугский» Николаевского порта соответствует системе менеджмента качества стандарта ISO 9001:2008
- Николаев будет работать над проектом "Энергосберегающие технологии – Экология" вместе с другими черноморскими городами
- Первый корвет для ВМСУ заложили на ЧСЗ в Николаеве
- Николаевский речпорт перестанет быть дочерним предприятием?
- Разработка госпрограммы по модернизации и техническому переоснащению очистных сооружений и сетей завершится в конце июля, - Ю.Хиврич
- Кабмин одобрил Концепцию государственной программы строительства кораблей класса "корвет"
- Сухогруз «Ибрагим-Яким», следовавший из Николаева в Турцию, сел на мель в Крыму