Відповідно до статті 15 Закону України від 06.07.95 №265-ВР Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” (далі - Закон №265/95-ВР) контроль за додержанням суб’єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків за товари (послуги) здійснюють органи державної податкової служби України шляхом проведення планових або позапланових перевірок згідно із законодавством України.
ПП “Оріанда” зареєструвало реєстратори розрахункових операцій Datecs MP-500 за адресою вул.Московська,38 та Mini-500.02 МЕ за адресою пр.Леніна,57.
Згідно з наданими звітами по використанню РРО за адресою вул.Московська,38 (де знаходиться ресторанно - готельний комплекс “Імператор”), загальна сума готівкових розрахунків за січень 2007 року склала – 63грн., за лютий 2007 року – 24 грн., тобто середньоденний виторг становить за січень – 2грн., за лютий – 0,86грн.; за адресою пр.Леніна,57 загальна сума готівкових розрахунків становить за січень – 33грн., за лютий – 5,50грн., що в середньому за день становить 1,06грн., та 0,20грн. відповідно.
Згідно з даними Податкового розрахунку сум доходу, сплаченого на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма №1ДФ), в І кварталі 2006 року в ПП “Оріанда” працював лише 1 працівник – директор Токар В.Г., в ІІ кварталі – 2 працівника, в ІІІ – 3, і в IV – знову 2 працівника. І тут постає питання: “Як можуть 2 працівники обслуговувати ресторанно - готельний комплекс?” А середньомісячна заробітна плата одного працівника за 2006 рік складає аж 129грн. При такій заробітній платі, звісна річ, застосовується податкова соціальна пільга. Потім з решти заробітної плати утримується податок з доходів фізичних осіб, якого перераховано до бюджету м. Миколаєва тільки 48,75грн. за весь 2006 рік.
У зв’язку з цим, представники засобів масової інформації та громадськість мають можливість самостійно зробити висновки, наскільки прозоро здійснює свою діяльність ПП “Оріанда” і наскільки важливе таке підприємство як платник податку для бюджету міста. Діяльність ресторанно - готельного комплексу потужна, а користі для бюджету . . .
У лютому 2007 року фахівцями відділу оперативного контролю ДПА у Миколаївській була здійснена перевірка господарських одиниць ПП “Оріанда”, в ході яких було встановлено порушення вимог Закону №265/95-ВР. За результатами перевірки до підприємства застосовані фінансові санкції на загальну суму 3025грн., які до теперішнього часу не надійшли до бюджету.
Статтею 11-1 Закону України від 04.12.90 №509 “Про державну податкову службу в Україні” визначені підстави та порядок проведення планових та позапланових виїзних перевірок своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов’язкових платежів). Перевірки з питань розрахунків із споживачами за готівкові кошти не потребують попередження платників податків за 10 днів.
Підстави та порядок проведення планових перевірок суб’єктів господарювання, що використовують реєстратори розрахункових операцій, визначаються Законом №265/95-ВР та п.2.6 додатку 2 до наказу ДПА України від 11.10.05 №441 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку складання плану-графіка перевірок суб’єктів господарювання та взаємодії між структурними підрозділами при їх проведенні” та проводяться за окремими щомісячними планами органів державної податкової служби.
У зв’язку з неналежним обліком грошових коштів через реєстратори розрахункових операцій, а також з тим, що підприємство не розрахувалося з бюджетом за результатами попередньої перевірки, 30 березня 2007 року фахівцями відділу оперативного контролю ДПА у Миколаївській області проведена планова перевірка, за результатами якої також встановлено порушення вимог Закону України №265/95-ВР.
Очікувана сума фінансових санкцій складає 24940 грн. Матеріали перевірки передані до ДПІ у Центральному районі для прийняття відповідного рішення.
Посилання на видачу прибуткового касового ордеру взагалі не доречне, оскільки при розрахунках за готівку підприємство зобов’язане застосовувати реєстратори розрахункових операцій, і зобов’язане видавати споживачам послуг касовий чек.
ПП “Оріанда” та інші підприємства, що порушують вимоги Закону України №265/95-ВР з питань застосування реєстраторів розрахункових операцій, і таким чином ухиляються від оподаткування, і в подальшому будуть перевірятися податковою службою з метою виведення тіньових коштів для оподаткування.
Інтернет-видання “Бизнес-новости Николаева” вже не вперше розміщує інформаційні матеріали, які не відповідають дійсності і негативно впливають на імідж та авторитет органу виконавчої влади – державної податкової служби області. Це, в свою чергу сприяє породженню спотвореного уявлення громадян про діяльність податкової служби.
ДПА у Миколаївській області переконливо просить редакцію перевіряти достовірність інформації, яка розміщується в інтернет-виданні.
Державна податкова адміністрація у Миколаївській області
Від редакції: За два роки роботи наше видання неодноразово висвітлювало діяльність податкової адміністарції у Миколаївській області. Лише протягом останнього місяця вийшло 10 матеріалів про роботу ДПА. Свої джерела інформації ми ретельно перевіряємо і завжди намагаємось подати позиції обох сторін конфлікту.
Нам прикро, що ДПА розцінила вказаний матеріал як наклеп на державний орган. В своїх публікаціях "Бизнес-новости Николаева" ставили собі за мету виявити корупційні схеми та корупційну діяльність окремих податківців, які використовують ДПА як репресивний механізм по відношенню до "неслухняних" підприємців. Адже саме така діяльність, що йде всупереч із законодавтсвом, над усе шкодить репутації податківців. Ми сподівались, що дана публікація принаймні зверне увагу керівництва ДПА на проблему корупції в податкових органах. Замість цього, ви переконуєте нас в тому, що ми подаємо інформацію яка "не відповідає дійсності".
Незрозуміло, що саме спростовується у наведеному ДПА матеріалі. "Бизнес-новости Николаева" ніколи не стверджували, що ЧП "Ореанда" не оптимізує податків. Сама природа бізнесу така, що він завжди намагається зменшити податковий тиск законними способами. І дії подтаківців не викликали б жодних запитань, якби не було "непротокольних" бенкетів, якби не перекривали доступ на підприємство на шість годин, якби контрольну закупку не здійснювали на таку сумму, щоб потім виписати якмога більший штраф (25 тисяч гривень), якби другу "планову" перевірку за місяць, без попередження, не здійснювали ті самі люди, за такими самими направленнями, що і першого разу. Якби, якби, якби...
|