23 мая 2005 15:11

«САН Інтербрю Україна» збільшила продаж пива на 26,4 проц. до 13 млн. дал у I кв

За даними «САН Інтербрю Україна», у першому кварталі 2005 року ріст ринку склав 15,9 проц., при цьому ріст обсягу продажу «САН Інтербрю» в Україні склав 26,4 проц.


Цю інформацію містить прес-реліз компанії. Це дало можливість «САН Інтербрю» розпочати у 2005 році з рекордно високою часткою ринку, що склала за перший квартал 2005 року 37,2 проц. У той самий період минулого року частка ринку дорівнювала 34,3 проц. Таких високих показників на початку року вдалося досягти за рахунок успішних заходів у сфері маркетингу та дистрибуції. Завдяки реалізації низки ініціатив у сфері маркетингу було досягнуто значного росту обсягів продажу пива Stella Artois, що склав 56,3 проц. Своїм успіхом в Україні компанія зобов’язана пиву марки «Чернігівське», обсяги продажу якого зросли на 18,2 проц., у тому числі завдяки запуску нового сорту «Преміум». Обсяги продажу пива марки «Рогань» у першому кварталі 2005 року зросли на 43,2 проц., чому сприяли проведені раніше інновації. Продовжувався ріст продажу пива у пляшках і ПЕТ-упаковці, що склали найбільшу частку портфелю компанії — ріст обсягів склав відповідно 25,5 проц. і 24,0 проц.. Ріст обсягу продаж пива у кегах досяг 34,6 проц. Обсяги продажу банкового пива продемонстрували безпрецедентний ріст у розмірі 219,9 проц. «SUN Іntеrbrеw Украина» поєднує три пивних заводи — чернігівський пивкомбінат «Десна», харківський пивзавод «Рогань» і миколаївський пивзавод «Янтар». Портфель пивних брендів компанії складається з «Чернігівського», "Taller", «Рогань», «Янтарю», "Stella Artois", «Гетьмана», «Веск's» і "Chill". SUN Interbrew Ltd. — друга за величиною пивоварна компанія в Росії і найбільша — в Україні. Компанія представляє стратегічне партнерство між Interbrew, однієї з найбільших пивоварних компаній у світі, і групою SUN, що працює в Європі з 1958 року, у тому числі в пивоварному бізнесі Росії і СНД — з початку 90-х років ХХ століття.


Автор: Business-News

Похожие новости